Pe dracu!

Stii draga,cel mai mult imi place la tine naturaletea ta!”Pe dracu!”

Serios vorbesc,ador modul in care iti intinzi pudra peste stratul de fond de ten(natural „meic ap”,ca asa’s tendintele) si cum faci botul la poze,sa para mai mare,adica buzele tale tuguiate,foarte tuguiate si rujate,foarte rujate.

Si mai imi place cum te imbraci,daaa,te imbraci asa frumos,dar ,cum sa ti zic eu,mai degraba imi place cum ti se vad formele prin haine,ma intelegi?Dar tot naturaletea ta o iubesc la nebunie!Si felul cum zici „la naiba” si cum pari asa inocenta,feminina si alte prostii,dar chiar ma atrage,ma atrage stii?

Ce pot sa spun,eu te iubesc,cu adevarat si nelimitat(poate pana-mi consum minutele la cosmote) si niciuna nu ti va lua locul(pana nu vad alta mai „buna” ca tine) si niciodata nu o sa ma despart de tine(care alta mi ar accepta toate prostiile si porcariile?!) iti jur( pe dracu)!

About this entry