Skateparkul Medgidia

Helou!Nu am mai scris demult,in mare parte pentru ca e vacanta si m-am luat cu altele,dar si pentru ca nu am fost prea inspirata in ultima vreme(apropo,sper ca articolul meu anti-depresie de vara o sa va ajute;mie nu prea mi-a fost de folos).

Am dat o tura prin marele nostru oras aflat la „malul Canalului”,asta incluzand si skateparkul nou infiintat.Si,ce-mi vad ochii?Niste pustani smecheri cu manelele la maximum pe telefon(ca de,ei sunt smecheri dom’le) isi faceau veacul pe acolo intr-o calduroasa dupa-amiaza de vara.Junele,un blond cu mustata abia mijita,facea pe leul in fata pretenei lui,o tipa un pic slaba de inger,care tot roia pe acolo sperand sa atraga atentia.Dar smecheria tipului nu consta doar in a se da in stamba si a fuma ca un „jmenar” pe acolo,era dublata de nesimtire,proasta crestere si ingustime a mintii.O sa-mi si argumentez afirmatia,nu de alta da sa nu se spuna ca arunc cu noroi degeaba.Micul mare baietoi se apucase el,impreuna cu amicul lui sa incerce o placa pusa pe rampa in locul unde alt „dastept” o rupsese.Ori eram noi la mini campionatul de boxeri amatori,ori junele era pus pe fapte mari.A inceput sa dea cu furie in placa respectiva,admirat ff tare de pretena lui.Din nefericire pentru el,puterea nicotinei nu i-a dat prea mari aripi,dar el s-a inversunat sa spintece placa;pai ce dom’le el e fraier nu poate sa strice ceva?Si asa si altii strica,de ce sa-l pastreze.Ei,n-ai ce face cu din astia batuti cam tare de soare in cap.Daca tot nu putea sa faca pe grozavul pe skateboard sau role,de ce sa nu strice?Cine stie,poate pretena lui ar fi devenit interesata de vreun skater p’acolo si ar fi ramas cu nicotina-ntre dinti,zau asa.Ei,oameni buni,asta a fost si cu skateparkul.Pacat de eforturile care s-au facut pentru construirea lui.Am fost placut surprinsa sa aud ca va exista asa ceva si in micul nostru oras al tuturor posibilitatilor,dar soarta lui se pare ca a fost pecetluita de aceiasi smecheri,fluiera izmene,scutura lume si alte specimene interesante.Dar cine stie,poate o sa se deschida si un zoo,in care sa-i expunem.Succesul ar fi garantat!Sa stricati bine!

About this entry