Intamplare intamplatoare

Intr-o alta plimbare mirobolanta prin mirobolantul nostru oras,alt fapt uluitor s-a petrecut.

Mergeam cu o amica prin parc,vazandu-ne de vorbaraia noastra,cand observam apropiindu-se vreo doi smecheri insotiti de prietenele lor,niste fiinte supradimensionate care tineau cu orice pret sa-ai arate colaceii(nu ma intelegeti gresit,nimeni nu e perfect,dar sa-ti expui in halul asta dedesubturile e deja cancan).Nu i-am bagat in seama pana cand unul din ei,cu un ranjet de-a dreptul dezgustator pe fata face o remarca gen: Ha ha,iemo!Ha ha! urmata de o injuratura strasnica(nu de alta,dar nu-mi luminase nimeni ziua pana atunci si ei s-au simtit datori dintr-un pur sentiment de nobilitate sa o faca).M-am uitat la ei chioras de-a dreptul intrigata de capacitatea unui om de a se comporta atat de vulgar si lipsit de bun simt.Mai ales ca respectabilii cetateni medgidioti pareau a se inscrie in categoria manelistilor convinsi(nu am nimic impotriva lor,sa asculte ce vor,numai sa nu-mi distruga mie timpanele cu muzica lor) si habar nu aveau care e diferenta intre un om care poarta un tricou cu o formatie anume si un iemochid.E chiar deranjant sa vezi lipsa lor de judecata,mai ales sa te confunde cu un iemo.Curentul asta Iemo a ajuns cu intarziere in orasul asta si acum pare sa impuie capul adolescentelor cu aspiratii de rockerite sau rockeri(sau nu,pentru ca mai sunt si exceptii de copii care chiar sunt emo,in adevaratul sens al cuvantului) si care considera „tru” sa-si mai incerce norocul cu lama la venele de la mana dreapta.
Stati ca mi-a cazut insigna,ma duc ca trebuie sa plang.Ne mai auzim(nu ca ne-am fi auzit si pana acuma)!

About this entry