Meciul Romania-Franta(vazut din perspectiva unei fete)

Intotdeauna fotbalul a fost pentru reprezentantii sexului masculin o adevarata fascinatie.Vederea unor oameni transpirati,alergand dupa o minge ca si cum viata lor depinde de lucrul asta poate deveni totusi incitant,chiar si pentru o fata(destul de greu de crezut,cel putin din perspectiva mea).

Toti pareau foarte incantati si interesati de meciul din seara asta,asa ca am decis sa-l urmaresc si eu,de curiozitate.

Nu pot sa spun ca stiu toata echipa nationala,sau ca am o idee formata despre „sportul-rege”,dar a fost destul de emotionant sa ii vad pe romanii nostri alergand indarjiti dupa balon.Din cate am inteles,Franta are o echipa foarte buna,deci 0=0 e un scor ok,desi se putea mai bine.Imi amintesc ca Banel a facut senzatie la un meci in trecut(nu mai stiu exact care) disputat tot cu o echipa ff puternica.Sa speram ca romanii nostri nu ne vor dezamagi anul acesta.Nu-mi ramane sa spun decat : Hai Romania!!!

About this entry